Monday, April 26, 2010

Happy besday Ahzamudin Sulaiman

Happy birthday to you...

ni dua orang kawan baik saya
Ahzamudin Sulaiman dan Fatimah Qamarina (or saya panggil dia Q...)



Entri ni special untuk kawan baik saya Ahzamudin Sulaiman
Hari ini genap 28 tahun
hehe...tua ke?
tak tua lah zam oi...tapi semakin matang hehehe....

Ni beberapa perkara yang saya suka tentang Ahzamudin Sulaiman
Note: dia ni calon suami ideal tau...dah pergi umrah, sembahyang tak tinggal, muka manis...sedap mata memandang...., hormat orang tua, pandai layan orang tua, pandai masak...dan bermacam-macam pandailah...


1. Kawan berborak paling kelakar. Kalau jumpa, ada aje cerita dia.Sampai sekarang aku masih ingat ko cerita pasal kereta sewa terbenam tepi pantai tu. pastu orang satu kampung tgk korang. haha.

2. Walaupun dia ada masalah, dia tak penah tunjuk depan kawan-kawan. Dia sentiasa hepi dan membuatkan orang lain hepi.

3. Dia kaki shopping dan suka teman orang perempuan shopping. Dia akan jadi penasihat fesyen yang bagus dan tak tunjuk muka walaupun aku dgn q shopping dah dekat 4 jam hehehhe

4. Dia suka makan so kalau nak makan tapi takde kawan boleh ajak dia. Or kalo kita masak tak sedap pun dia akan kata sedap sangat. haha

5. Dia suka tolong kawan-kawan yang ada masalah perasaan. huhu. He's a good listener and adviser.

6. Dia suka merendah diri cakap diri dia tak hensem dan takde sapa nk dia...eh eh.....
sedangkan yankee yang tak bape hensem tu pun dah kawen azam +_+....so ko jangan risaulah pasal ni....
Jodoh pertemuan di tangan Allah s.w.t

7. Dia yang tunjukkan aku dengan set makeup Estee Lauder yang ada promotion time Christmas 2 tahun lepas...dapat murah beb!! Memang berbaloi lah! Sampai sekarang aku pakai lagi sebab tak abis-abis...

8. Dia tempat meluah perasaan yang baik.....kawan yang baik...dan so far semua baiklah kecuali bab dia pergi ape tempat tah kat Indonesia yang ada *tut* tu...hehhehehhee

Okay azam.....
Aku doakan yang terbaik untuk ko khususnya dan family ko amnya....
Semoga ko selalu sihat, ceria, bahagia di samping orang-orang tersayang....di murahkan rezeki dan bertemu jodoh yang cun dan baik dan sekepala macam aku dgn q...+_+

Happy Birthday!!!!











2 owesome!!:

katu said...

Mmmm...Waaaaa...terharunyer...tq babe...aku anggap ni adiah yg paling lain n ikhlas aku penah dapat.....thanks

Sang Rembulan said...

wahhh...aku pn tmpang terharu jgk..sbb ada jgk cerita pasal aku kt entri nih...Mas & famili dia...mmg yg trbaik aku penah jmp..leh lyn aku cm anak and adik bradik sndiri...huhuhuhu...Mas..tengkiuuuuuu....so so muchhhh... :)

Related Posts with Thumbnails