Thursday, July 8, 2010

Bukan Puteri Lindungan Bulan


Tiba-tiba teringat kenangan hampir 10 tahun lepas
Sehari suntuk membaca novel Bukan Puteri Lindungan Bulan..
Nice story unfortunately with sad ending...

Sekarang terigin nak baca lagi...
tapi cari kat kedai buku dah tak ada jual..
Dekat online bookstore pun tak ada...


SIAPA ADA NOVEL NI....
SAYE NAK BELI BOLEH?



kesedihan...pergilah engkau....



5 owesome!!:

Sekilas said...

oh best kan novel ni...dulu baca pun pinjam dari kawan. siyes dah takde jual kat kedai?

cerita dia best...suke giler.

Cik Norfa said...

setuju..best giler novel nih.
dulu aku baca pinjam dari kawan. betul ke takde jual kat kedai lagi..
hurm..aku ni hantu novel gak dulu. lama rasanya tak beli novel baru.

Zaza said...

Hi Sekilas :)

Dah puas cari...kat kedai...kinokuniya, MPH online, semua tak ada jual atau tak ada stok. Maybe publisher dah tak cetak lagi kot....:(

Zaza said...

Cik Norfa -> dah cari tak jumpa kedai yang jual. Kalau awak jmpe, bgtau ek! hehe

λ””μ•Όλ‚˜ said...

nak sangat sangat baca novel ni...
tapi,sampai sekarang x dapat baca...
haru...T_T

Related Posts with Thumbnails