Tuesday, February 16, 2010

Madah di pusara

oh hari ini memang amat aman
sehabis amanlah....aku boleh buat kerja sambil tersenyum walau dalam hati hangin
\(' ; ')/

kenapa?
oh kita memang rasa begitu kalau bos takde hihihihi..
Bukannye tak buat kerja...still buat kerja seperti biasa..facebook pun tak bukak - sebagai menghormati diri sendiri sebab aku yg jaga internet usage log. So kalau aku bebel-bebel internet slow sebab ramai bukak facebook, maknanya aku bebel diri aku sendiri - oh alangkah tak malunya... ;p
Tapi kalau sesiapa nak bukak time office hours, terpulang
Aku tak kisah, aku tak terjejas apa-apa - lainlah kalau aku yang kena bayar ke hehe

ok
disebabkan opis yang aman, aku pun bukak lah lagu-lagu lama
dengar lagu ekamatra, febians, exists, search...haish....layan abis lah lagu-lagu lama ni
dan aku pun happy sebab dapat lagu ni
dah lama aku cari nak download dan akhirnya dapat jugak dari abang long aku
dia memang banyak lagu-lagu lama - sebab dia orang lama hihi

Sedih lagu ni...kira jiwang abis lah
;p


Exists - Madah di Pusara

Rindu…berteduh balik khayalan
Bagaikan arus gelombang
Tak henti-henti serang

Rindu…Menciptakan keributan
Mencabari kewarasan
Menenggelamkan segala azam
Untuk ku lawan

Berkali-kali tangisan ku curahkan
Redah hanya untuk menyambung rayuan
Terlindung sejenakku dari kenyataan
Terlupa bahawa kau telah diabadikan

Maaflah kasihku
Kerna merintih di pusara mu

Biar pun daku rela takdirnya
Namun kau tak bisa ku lupa
Ku dah sedari, kau tak mungkin ku temukan lagi
ooo….selamanya

Biar pun daku relakan takdirnya
Namun kau tak bisa ku lupa
Walau berkali tangisan ku curahkan
Redah hanya untuk menyambung rayuan
Terlindung sejenakku dari kenyataan
Terlupa bahawa kau dah diabadikan

Biar pun daku relakan takdirnya
Namun kau tak bisa ku lupa
Bila sedari, kau tak mungkin ku temukan lagi
ooo….selamanya
ooo….ke akhir nafas


Nak cari lirik lagu ni sikit punya susah...
sebab aku malas nk menaip
akhirnya aku dapat kat sini
Terima kasihlah kepada encik ini
akhirnya aku dapat layan jiwang yang tak bape nak karat ni T_T



2 owesome!!:

Mrs. Bee said...

Aduss..
mode jiwang eh arini?
hehe..sekali skala layan bes jugak lagu2 lama ni kan.. :)

~dh kul 530..jom balik!hihi

Asyraff Muhammad said...

tersentuh jiwa ni... Ni sje dpt sy jumpa lirik ni...tme ksh kak

Related Posts with Thumbnails